KLİNİĞİMİZ

Hakkımızda

İSTANBUL ADAKENT VETERİNER KLİNİĞİ İstanbul Beylikdüzü Adakent bölgesinde yer alan “İstanbul Adakent Veteriner Kliniği”, 2009 - 2020 Tarihleri arasında İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı’nda Öğretim Elemanı olarak görev yapan İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Alper BAYRAKAL tarafından kurulmuştur. Misyonumuz; 11 yıllık akademik bilgi birikimi ve bu güne kadar binlerce hastanın yaşamına dokunmanın verdiği tecrübeyle, aynı hayatı paylaştığımız nice küçük dostumuzun daha yaşamlarını sağlıklı bir şekilde geçirmelerine yardımcı olmaktır. “Erken teşhis hayat kurtarır” ilkesinden yola çıkarak, akademik tecrübe ile teknolojinin verdiği imkanları birleştirip, küçük dostlarımızın hastalıklarında mümkün olan en kısa zamanda tanıya ulaşıp doğru tedavi seçenekleriyle sağlıklarına kavuşmalarını sağlamak hedefimizdir. Vizyonumuz; mümkün olan en kısa süre içerisinde gerekli koşulların oluşmasını sağlayarak, sadece İstanbul’un değil, ülkemizin dört bir yanından hastaların şifa bulmaya geleceği “Hayvan Hastanesi” olarak hizmetimize devam etmek olacaktır.

Dosyalar

Kedi ve Köpekler İçin Zehirli Bitkiler Veteriner Farmakoloji ve Toksikoloji Derneği ile Küçük Hayvan Veteriner Hekimleri Derneği tarafından hazırlanmış olan posteri indirebilirsiniz.
5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nun tam metnini indirebilirsiniz.
Hayvan Hakları Bildirgesi Hayvan Hakları Bildirgesi'nin tam metnini indirebilirsiniz.