Sunduğumuz Hizmetler

Muayene - Check Up

Adakent Veteriner Kliniği bünyesinde, kedi ve köpek başta olmak üzere, egzotik hayvanlar (muhabbet kuşu, papağan, iguana v.b.) ve kemirgenler (tavşan, hamster, gine pig v.b.) gibi hayvanların muayeneleri yapılmaktadır.

Aşı Uygulamaları

Adakent Veteriner Kliniği bünyesinde, evcil hayvanların her türlü ithal aşıları yapılmakta ve kullandığımız hasta kayıt programı sayesinde aşı tekrarlama zamanları hayvan sahiplerine telefon ya da sms yoluyla bildirilmektedir.

Mikroçip Uygulaması

Veteriner Kliniğimiz bünyesinde, gerçekleştirilen mikroçip uygulaması, aşı uygulaması gibi kısa bir süre içinde küçük dostunuzun deri altına özel enjektörü ile yerleştirilmektedir.

Veteriner Laboratuvar

Kliniğimiz bünyesinde doğru teşhise ulaşmak adına gerekli laboratuvar hizmetimizle hematolojik, biyokimyasal, serolojik, mikrobiyolojik ve patolojik muayeneler yapılmaktadır.

Bilgisayarlı Röntgen

Bilgisayarlı Röntgen (CR) ile tüm radyografik çekim ve ölçümler yapılmaktadır. Sindirim sistemi tıkanıklıklarında kontrast maddeli radyografi, kalça displazisinin erken teşhisi için penn hip yöntemiyle çekim kliniğimizde uygulanabilmektedir.

Veteriner Endoskopi

Adakent Veteriner Kliniği bünyesinde, evcil hayvanların endoskopik muayeneleri yapılmaktadır.

Doppler Ultrasonografi Ve Ekokardiyografi

İstanbul Beylikdüzünde bulunan kliniğimizde, İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Alper BAYRAKAL tarafından son teknoloji ultrason cihazımız ile hastalarınızın ultrasonografik muayeneleri yapılabilmektedir.

Veteriner Göz

Kliniğimizde, göz hastalıklarının tanısı amacıyla schirmer gözyaşı testi, fluorescein boyama, tonopen ile göz tansiyonu ölçümü, fundus muayenesi gibi tanısal işlemler ve katarak, göz tansiyonu, göz kapağı, kornea cerrahisi gibi operasyonlar yapılmaktadır.

Veteriner Diş

Adakent Veteriner Kliniği bünyesinde, diş çekimi, diş dolguları, kanal tedavisi, diş taşları temizliği, ortodontik tedaviler, diş radyografisi, periodontal hastalıkların tedavileri, diş kırıklarının restorasyonu, çene cerrahisi gibi işlemler yapılabilmektedir.

Cerrahi Operasyonlar

Adakent Veteriner Kliniğinde, küçük dostlarımızın tüm ortopedik, jinekolojik ve yumuşak doku operasyonları yapılmaktadır.

Yatar Hasta

Adakent Veteriner Kliniği bünyesinde, küçük dostlarımızın operasyon sonrasında yada tedavisi gerektiren durumlarda, veteriner hekim gözetiminde yoğun bakım yada hospitalizasyonu yapılmaktadır.